10 lutego 2014

Aktualizacje + plany

Dobry wieczór ^^

Tym razem kolejna króciutka notka. Jako, że spodziewam się całkiem sporej ilości paczek w najbliższym czasie (o ile znowu Poczta Polska nie obdarzy mnie wszechobecny fochem), postawiłam sobie za cel zrobić chociaż dwa-trzy unboxingi. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ponieważ ostatnio moja kamera zaczęła brać przykład z szanownej poczty i przestała się mnie słuchać. Co to Unboxing? A no coś banalnego, prostego, a zarazem prawdziwe wyzwanie dla osoby, która nie jest specem w gadaniu do kamery. Na szczęście zobaczycie tylko moje serdelkowate łapki~




U góry macie przykład Unboxingu. Małe grono polskich vlogerów je robi, jest to raczej dział zdominowany przez sąsiadów zza granicy. Co nie zmienia faktu, że fajnie byłoby coś takiego samemu zrobić ^^ Btw. znowu przywołuję Krisa, ah, co za reklamę mu robię > < I to jeszcze darmowa!
Po drugie. Udało mi się dołączyć do bloga odtwarzacz~! Oh ironio, miejsce o muzyce bez muzyki. Więc posiedziałam chwilkę, wgrałam kilka (według mnie) dobrych numerów, plus jeden z moich ukochanych coverów. Jeśli macie jakieś propozycje, co można jeszcze dorzucić to piszcie śmiało w komentarzach ; d

(w ramach podziękowań za pomoc w zakupach i miłą rozmowę)

Czytaliście blog Piotrka? Nie? Co z was za ludzie!!! Już mi szybko włazić.
Blog całkiem na serio
Tak na poważnie. Możecie przeczytać tam, dość wprost powiedziane, co, jak i dlaczego nie gra w naszym społeczeństwie. Dobra lektura na zły humor. Także zapraszam ^-^
Blog oczywiście ląduje w zakładce "Polecane".



Miłego wieczoru. Do łóżka! Now!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz