2 marca 2014

TOP 15 Kpop Song of February 2014

Po maratonie ciężkich dni, godzin spędzonych nad książkami i kilku sztangach chusteczek, znalazłam jeden dzień ciszy oraz spokoju. Nie, żebym w od poniedziałku zaczynała walkę z kolejną salwą sprawdzianów, kartkówek, odpytywanek ^o^ Zmęczony Technik Ochrony Środowiska pozdrawia... Mniejsza. Tak, jak obiecałam, ruszyłam z projektem rankingów. Styczeń mamy już za sobą, teraz pora na - całkiem płodny - luty. Rozszerzyłam ilość piosenek do 15, więc jakby na to nie spojrzeć, miesiąc ten był dobrą odskocznią od poprzedniego ^^  Jest tutaj jeden wyjątek. Po części to moja wina, bo jestem zbyt sentymentalną osobą i wrzuciłam do rankingu piosenkę ze stycznia. Na swoją obronę mogę dodać, że oficjalny teledysk, promocja itp zaczęła się w lutym~ No to lecim.

TOP 15 Kpop Song of February 2014






Miejsce 15

TVXQ/DBSK
Spellbound
Data wydania: 26 luty 2014



Miejsce 14

K.Will&Mamamoo
Pepermint Chocolate
Data wydania: 10 luty 2014



Miejsce 13

ALi
The Vow
Data wydania: 13 luty 2014



Miejsce 12

Roh Ji Hoon
A song for you
Data wydania: 3 luty 2014



Miejsce 11

VIXX
Turn Around And Look At Me
Data wydania: 13 luty 2014



Miejsce 10

CNBLUE
Can't Stop
Data wydania: 23 luty 2014



Miejsce 9

BTOB
Beep Beep
Data wydania: 16 luty 2014




Miejsce 8

B.A.P
1004
Data wydania: 3 luty 2014



Miejsce 7

BTS
Boys in Luv
Data wydania: 11 luty 2014



Miejsce 6

SPEED
Don't tease me!
Data wydania: 17 luty 2014




Miejsce 5

TOPP DOGG
Arario
Data wydania: 12 luty 2014 (jest to data wydania mv; piosenka znana była już w styczniu)



Miejsce 4

AlphaBAT
딴따라
Data wydania: 24 luty 2014



Miejsce 3

SNSD
Mr. Mr.
Data wydania: 28 luty 2014



Miejsce 2

C-Clown
Justice
Data wydania: 12 luty 2014



Miejsce 1

LIPSERVICE
Yum Yum Yum
Data wydania: 3 luty 2014




Ktoś kiedyś powiedział, że nie wie czym się kieruję, kiedy ustawiam kolejność piosenek w rankingu. Szczerze? Sama tego nie wiem~ Zgaduję, że podczas ponownego grupowania wszystko byłoby w innym miejscu xDDD Tak, Isku. Bądź konsekwentna w swoich decyzjach i nigdy nie wątp w swoje zdanie!

Miłego dnia ^o^


Tsaaaa... Hojoon... Warzywa...... CZEMU ZAWSZE WYBIERAM NAJDZIWNIEJSZEGO BIASA?!

~ *Wraca do uczenia się Ustawy Prawo Wodne*

2 komentarze: