5 października 2014

Nie śpimy, pracujemy!


Wiecie co oznacza w/w zrzut ekranu? A no - Isek nie próżnuję i już niedługo ukaże się pierwsza recenzja Kamen Ridera, a dokładniej - Kamen Ridera Gaim. Po drugie, tak jak obiecałam, nagrywam w wolnych chwilach vloga, w którym opiszę wam moje odczucia wobec (chyba jednej z lepszych serii) Kamer Ridera Fourze. Nie wiem na ile moja niepewność i ograniczony czas pomogą mi w tym, a co najwyżej przeszkodzą. Mimo wszystko staram się wszystko ze sobą pogodzić. Klasa maturalna to nie przelewki, trzeba spiąć pośladki. Na szczęście kilka miłych wiadomości od was - moich czytelników - potwierdzają mnie w tym, że warto jednak pisać tutaj notki! Dziękuję i mam nadzieję, że okażecie mi choć troszkę więcej cierpliwości, a obiecuję, że nie zawiodę ;D

PS: Komentarze z pomysłami na notki mile widziane ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz