4 stycznia 2014

Gif story: What does the Jinyoung say?

Dzień Dobry~! : 3
Przywiało mnie znowu. Zobaczymy jak długo tutaj zasiedzę się.
Jako, że szykowałam to już dłuższy czas i niekoniecznie wiedziałam czy cały misterny plan wypali, mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający~! ^o^



GIF STORY
Co mówi (L)Isek? 
aka. What does the Jinyoung say?

Pies robi "hau"



Kot robi "miau"





Ptak robi "ćwir"


a myszka robi "pii"



Krowa robi "muu"




Żaba robi "kum"



a słoń robi "tuuut"



Kaczka robi "kwa"




rybka robi "bulbul"



a foka "ou ou ou"



Ale jest jeden dźwięk

Którego nikt nie zna


Co mówi lis?




Ring-ding-ding-ding-dingeringeding!

Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!

Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!





Co mówi lis?


Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!

Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!

Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!





Co mówi lis?

Hatee-hatee-hatee-ho!

Hatee-hatee-hatee-ho!

Hatee-hatee-hatee-ho!




Co mówi lis?

Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!

Tchoff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!

Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff!




Duże niebieskie oczy

Spiczasty nosek




Goni myszy

i kopie dziury




Małe łapki

Biegną na wzgórze





I nagle stajesz bez ruchu

Twoje futro jest rude

Tak piękne


Jak anioł w przebraniu




Ale jeśli spotkasz

Przyjaznego konia



Czy porozumiesz się z nim kodem

mo-o-o-o-orsa?
mo-o-o-o-orsa?

mo-o-o-o-orsa?





W jaki sposób będziesz mówić do tego...

ko-o-o-o-onia?

ko-o-o-o-onia?

ko-o-o-o-onia?





Co mówi lis?

Jacha-chacha-chacha-chow!

Chacha-chacha-chacha-chow!

Chacha-chacha-chacha-chow!





Co mówi lis?

Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!

Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!

Fraka-kaka-kaka-kaka-kow!





Co mówi lis?

A-hee-ahee ha-hee!

A-hee-ahee ha-hee!

A-hee-ahee ha-hee!





Co mówi lis?

A-oo-oo-oo-ooo!

Woo-oo-oo-ooo!




Sekret lisa

Starożytna tajemnica

Gdzieś głęboko w lesie





Wiem, że się ukrywasz

Co jest twoim odgłosem?



Czy kiedykolwiek się dowiemy?

Czy zawsze pozostanie tajemnicą


Co mówisz?





Jesteś moim aniołem stróżem

Ukrywającym się w lasach

Co jest twoim odgłosem?




Wa-wa-way-do Wub-wid-bid-dum-way-do Wa-wa-way-do


Czy kiedykolwiek się dowiemy?



Bay-budabud-dum-bam

Ja chcę...





Mama-dum-day-do

Ja chcę....




Ja chcę to wiedzieć!

Abay-ba-da bum-bum bay-do






Bingo~! Jak się podobało? Mi przyniosło wiele radości sprawienie wam takiej niespodzianki. Kto wie, może jakaś osoba w tym momencie bardziej polubi tą piosenkę ;p To moja własna gifowa interpretacja ^^ Ostatni gif z dedykacją dla Eli. Do mnie, moja desko~!!! Jestem ciekawa czy ktoś w ogóle na to spojrzy xd No cóż, mimo wszystko fajnie było. Jest trzecia w nocy, a ja mam zapas energii na dwa kolejne gif story. Ale odpuszczę, dam oczom odpocząć. Oppa - powodzenia w rankingach, a tą marudną dziewczynkę wysadzimy w powietrze : 3

5 komentarzy: